Έχετε κάποιες ερωτήσεις;

Έχουμε κάποιες γενικές ερωτήσεις απαντήσεις ώστε να σας δώσουμε απάντησε σε κάποιες από αυτές.

Γενικές Πληροφορίες

Τα εισιτήρια λεωφορείου μπορούν να αγοραστούν ηλεκτρονικά, στο σταθμό των λεωφορείων ή από τον οδηγό του λεωφορείου. Είναι πάντα καλύτερο να ελέγχετε τη συγκεκριμένη πολιτική της εταιρείας λεωφορείων με την οποία ταξιδεύετε.

Συνιστάται να φτάσετε τουλάχιστον 30 λεπτά πριν από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης. Αυτό θα σας δώσει αρκετό χρόνο για να αγοράσετε ένα εισιτήριο, αν δεν το έχετε κάνει ήδη, να βρείτε το λεωφορείο σας και να επιβιβαστείτε με αρκετό χρόνο.

Οι περισσότερες εταιρείες λεωφορείων έχουν μια πολιτική αποσκευών που επιτρέπει στους επιβάτες να φέρουν μια συγκεκριμένη ποσότητα αποσκευών στο λεωφορείο. Ωστόσο, είναι σημαντικό να ελέγξετε τη συγκεκριμένη πολιτική της εταιρείας λεωφορείων με την οποία ταξιδεύετε.

Οι παροχές διαφέρουν ανάλογα με την εταιρεία και τον τύπο του λεωφορείου. Ορισμένα λεωφορεία μπορεί να διαθέτουν Wi-Fi, θύρες φόρτισης, ανακλινόμενα καθίσματα και ενσωματωμένες τουαλέτες. Είναι καλύτερο να ελέγξετε τις συγκεκριμένες ανέσεις που προσφέρει η εταιρεία λεωφορείων με την οποία ταξιδεύετε.

Εάν χάσετε το λεωφορείο σας, επικοινωνήστε με την εταιρεία λεωφορείων το συντομότερο δυνατό για να συζητήσετε τις επιλογές σας. Μπορεί να είναι σε θέση να σας επαναπρογραμματίσουν στο επόμενο διαθέσιμο λεωφορείο ή να σας επιστρέψουν τα χρήματα.

Εξαρτάται από την εταιρεία λεωφορείων και την πολιτική της για τα κατοικίδια. Ορισμένες εταιρείες μπορεί να επιτρέπουν μικρά κατοικίδια σε ένα μεταφορέα, ενώ άλλες δεν επιτρέπουν καθόλου κατοικίδια. Είναι καλύτερο να ελέγξετε τη συγκεκριμένη πολιτική της εταιρείας λεωφορείων με την οποία ταξιδεύετε.

Periigisis Stergiou FAQ

Δεν βρίσκεις αυτό που ψάχνεις;